torsdag 16 december 2010

Tomten har redan varit här!

Och han stannade kvar. När jag kom hem i förrgår låg det ett så här fint paket och väntade på mig. Just det, det var min vinst från Evas pysselsida som hade kommit allaredan. Och nu måste jag bekänna en sak: jag kunde (naturligtvis!) inte låta bli att öppna det. Jag veeet att det inte är julafton än men...
 I paketet låg han och väntade på mig, flasktomten, och han fick genast en flaska att hålla om. Tror att han blev lite förnärmad över att det bara var en saftflaska (ser ni att han ser lite sträng ut?) men jag har lovat honom en flaska fin glögg till jul!
Och så hade Eva gjort ett fint kort med vers och allt också.
Tack Eva för alltihop och en riktigt God Jul  på dig också!

Pakethälsningar
/Sanne

4 kommentarer:

  1. Vad roligt att du tyckte om den !! Jag tyckte den var så häftig att ha på julbordet. Kram Eva

    SvaraRadera
  2. Vad fin han är och säkert nöjd med en saftflaska.

    SvaraRadera
  3. Grattis! Vilken fin tomte. Han är nog glad bara inte flaskan är tom =)

    SvaraRadera

Vad trevligt att just du vill lämna en kommentar!