söndag 3 februari 2013

Sköna söndag

"Nä matte, jag sover!" 
Sovmorgon, stickning, maken och sonen lagar middag, mera stickning, titta på SVT Play (med hunden vid fötterna), äta choklad, dricka te (och kaffe), börja på nya stickningar, så har min dag sett ut hittills. Ja en riktigt skön söndag för min del!
De nya stickningarna? Ja det är två Pyttipannasjalar och ett par tjocka sockar, nerifrån och upp naturligtvis. Foto kommer senare för nu ska jag sticka lite till :-)

Ha en skön söndageftermiddag ni också!
/Sanne

3 kommentarer:

  1. En perfekt dag med andra ord!!
    Kram sytanten

    SvaraRadera
  2. Vilken härlig dag! Det är guld, att någon gång då och då få en heldag att sticka på :) Vilken fin hund ni har!!
    Själva har vi fejat huset, det behövdes ska jag säga! Skönt att få sätta sig sen och sticka lite :)

    SvaraRadera
  3. Å va det lät härligt!!! , man behöver såna dagar ibland /Kram

    SvaraRadera

Vad trevligt att just du vill lämna en kommentar!